torsdag 10. desember 2009

FERIE!!!!!

Eksamen kom som julekvelden på kjerringa i år og! (sitat rappa fra Clara)

MEN! Nå har eg offisielt julaferie, og du kor godt det ska bli! Nå ska eg ha nåken dagar i Bergen og fiksa julapresangar, sova leeeenge, henga med Kristian, gå i Salem, treffa gode venner, skriva julakort, nyta det faktum at eg kan slenga me ned på sofaen eller gå meg ein tur uten at den dårlige ekasmenslesesamvittigheten henge øve meg... og så ska eg him og sannsynligvis hjelpa te med å vaska, baka, treffa familie og venner, nyta julastemning og bare vær, ikkje prestera nåke, bare vær!

Før va det julapresangane som va det stora med julå, nå dominere takknemligheten øve å få komma him te ein fantastisk familie og nyta god mat, latter og liv, ro og fred!

Free at last, free at last...

5 kommentarer:

Maria sa...

Heldige du e! :) om 8 dagar å 2 eksamenar har eg o ferie! Ska bli godt :)

Synnøve sa...

Kos deg me ferie! min e ikkje før om ei veka...

Solveig sa...

Ka skjer me at dåkke får feri før nla?? Men d e vel fortjent:D

fru Jørgensen sa...

Som 3.klassingar e me "på toppen av næringskjeden" og får ferie først. Digg!

Mia Helene sa...

Gratulerer Irene! Jeg har skålt inn juleferien med julebrus selv her i kveld:D Ja, nå skal vi endelig få litt ro og fred! Kos deg masse med dine kjære i jula, så sees vi på nyåret!:)