fredag 18. desember 2009

Nå ser det stygt ut for julapresangane...

I skrivande stund sitte eg på ferjå på vei him, klar for ferie på Høyvik! Det va ikkje kjekt å sei ha det te Kristian, men det ska bli så godt å komma him! Eg har hatt nåken deilige dagar i Bergen nå, kaldt og fint, og eg har hatt god tid te å henga med Kristian, kafèbesøk og førjulsbesøk hos gode venner:)

Tid te å handla presangar og skriva julakort har eg og hatt, og nå e eg ca ferdige med alle julapresangane! MEN! Alle julapresangane ligge i kofferten min, kofferten har eg låst, og nøkkelen e... bortevekk! Eg har endevendt heila rommet mitt, lommar, jakker og vesker. Eg endte med å støvsuga heila rommet, til og med bak seng og hyller på jakt ette nøkkelen, men den dukka ikkje opp!

Så kjære familie og venner, når eg komme him trenge eg hjelp te å dirka opp kofferten, ellers får dokke ingen presangar!



Kofferten 1 - Irene 0
(Enn så lenge!)

Ingen kommentarer: