søndag 19. juli 2009

Strikkhopp i Åkrafjorden

Det e mange år siden eg måtte sjå meg slått av lillebror i håndback, og nå på torsdag beviste han offentlig at han ikkje bare e sterkare, men og tøffare og modigare enn meg. Me tok nemlig turen inn til Åkrafjorden for å hoppa i strikk på Trolljuv bru! Med 115 meter ned va det synd at det ikkje blei tid å hoppa på oss andre gitt... Eg nøyde meg med å vær fotograf!

"Det besta med hoppet va før strikken strama seg, fritt fall gav sug i magen!" Jarle

Billetten e kjøpt, nå e det ingen vei tilbake!

Selane blir strama

Klar for hopp!

115 meter e ganske langt...

5-4-3-2-1-hopp! Jarle i fritt svev!
Bilde tatt fra andre sida. Foto: Kristian

Her henge han og dingle mens han vente på tauet som ska dra han opp. Oppe på bruå va det oss som såg på som drog opp dei som hadde hoppa.

Jarle e godt fornøyd og kan melda om sug i magen!

1 kommentar:

Maria VD sa...

D e ein modige bror du har gitt! D hadde eg ALDRI turt!! Hoppe heller i fallskjerm 20 gonger enn å hoppa i strikk altså ;)