torsdag 30. juli 2009

Bryggefest

Det blei bryggefest i år og! Sjøl om me frykta plaskregn holdt det seg bra, og det blei grilling og rips nede på brygga med trivelige folk:)

Kristian e grillsjef og erfare at gass e heller ikkje problemfritt (om du huske tennvæskeepisoden...) Men maten smakte kjempegodt denna gongen!

Maria Kristine e det sjelden eg ser, så det e godt å treffas igjen! Victoria e heldigvis et litt vanligare syn:)
Mmmm! Mais! Bare litt kjipt med alt som havne mellom tennene...


Kristian, Lillian og meg

Solveig, Maria Kristine og Victoria

Fin stemning nede ved sjøen

Kjære Maria og meg:)

Eg vett ikkje ka dei ler av men det ser ut som om det va løye!

2 kommentarer:

Anna sa...

sukk! bryggefest ser jo heil maaaagisk ut! håpa eg får mulighet te å vara med ein gong;)

Anonym sa...

Va ein kjekke kveld d der!!! Nå e d snart på an igjen me skole:S usj! va d kjekt i praha?
-maria-