fredag 17. oktober 2008

Stadig ny(ttig?!?) innsikt om meg sjøl

Før eg begynte på fysioterapi trudde eg at eg va ganske så normal. Men me har vel alle våre feil, så ette å ha blitt undersøkt ørten ganger av medstudentar og lært masse anatomi og fysioterapi finne eg stadig nåke nytt som ikkje e heilt som det ska vær... rygg, tær, balanse, øye-hånd koordinasjon+++

Sista tilskudd på listå øve feil kom denna vekå; Me har nå begynt på ein bolk om barn, og har hatt litt om motorisk usikre barn (klossete, usikre etc.). Og ette ei veka med temaet trur eg at som barn må eg ha vært "motorisk usikker light"! Jo mær me har hatt om det jo større e mistanken.... Men eg har nå klart meg fint te nå, så e har vel ikkje lidd den største nøden;) Men fremdeles kjenne eg igjen enkelte ting... eg går stadig på dørkarmar, og det å ta i mot ein ball... I say no more!
Men et lyspunkt e at ette et ganske labert resultat på den første testen... slo eg Henrik kraftig på et par andre når me dreiv og testa oss på torsdag. Det gjorde godt for sjøltilliten, så eg har vel gjerna komt meg litt uansett;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe:) Ei eg kjenne kjøpte ei bok om alle verdens sykdommer å kas syntomer du kan ha. Hu blei ganske syk t slutt kan du sei;)

Anonym sa...

Jeg syns det var utrulig hyggelig å ofre meg for å få deg til å føle deg bedre Irene! Hehe, du imponerte virkelig på den siste kasteøvelsen, og på den sette sammen tingen hadde jeg ikke sjans!