onsdag 1. oktober 2008

Anfall av tiltakslyst!

Eg vett ikkje ka som stakk meg i dag... men når eg kom him ette ein lang dag på skulen fekk eg et uvanlig sterkt anfall av tiltakslyst! Så i dag har vore dagen for å få ting gjort! Eg har vaska og støvsugd heile leiligheten og rommet mitt, handla mat, betalt rekningar, sortert og satt alle arkå mine i perm; det har blitt nåken skuleark siden august..., eg har forberedt meg på praktisk seminar i mårå, og jammen meg fått lest litt! Men nå kjenne eg at det begynne å dabba litt av her.

Uansett, det e godt ka som e gjort, for i mårå komme Synnøve på besøk og på fredag blir hu avløyst av Maria, så det blir vel kje så masse lesing i helgå tenke eg...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tiltakslyst kommer ofte når man egentlig skulle gjort noe annet viktig. Så hvordan går det egentlig med notatet som skal leveres inn på fredag?

fru Jørgensen sa...

Jo det va eg faktisk ferdig med forrige fredag du;)