søndag 1. juni 2008

What a beautiful morning... not

Når dagen begynne med terrorisering av verste sort med buekorps på et kriminelt tidlig tidspunkt søndags morgen, og eg i tillegg svidde havregrøten te frokost... Då har du ein dårlig start på dagen!

Og når eg for ein gongs skyld ska grilla, e det overskya og regn. Why?!? Kvar dag når eg lese te eksamen e det langt øve 20 grader og sol ute! Men yr.no melde sol, så eg leve fremdeles i håpet! Og nå koke me ny havregrøt, så kanskje det ikkje blir så gale likavel?

Men siden eg va så pessismistiske nå... møtet på Salem i går va veldig bra! Og is på bryggen ettepå e ikkje feil! Visste du forresten ka for nåken folkeslag som e dei mest unådde for evangeliet? Dei slutte på -OENE og -GAENE. Sjekk nederst for å få svaret;)

Og sjøl om starten på dagen va litt crappy kan det fort snu med grillings (hvis veret blir bedre...) sjå Karoline og co ute i Sandviken, og kaffislaberas sjå Astrid ettepå! Dessuten komme Kristian him frå tur i dag:)

Kossen går det an? spurte Victoria. Godt sagt...
Ny havregrøt og god stemning med frokostbordet!Morrratryne på to av oss... Lillian såg te sammenligning uforskamma fresh ut..
Og så tebake te lesing... Motivasjon og leselyst - kom te meg!

Dei folkeslagå som e mest unådde for evangeliet e forresten NABOENE og KOLLEGAENE! (klarte du å gjetta det?;) Så her har du ei tydelig utfordring! Spread the good news!

1 kommentar:

Solveig sa...

D va et buekorps her og farlig tidlig og de gjekk ikkje bare rett forbi, neida de sto rett utforbi huset i minst 10 min å tromma.. Greit for meg så va tidlig på an men:P