lørdag 7. juni 2008

Ein lørdagskveld i eksamenstiå...

Mens dei fleste e ferdige med sine eksamenar, e eg såvidt komt i gang. Fysiologien e overstått, men på fredag ska eg ha anatomieksamen. STRESS! Derfor sitte eg her og lese ein lørdagskveld... Forstår ikkje kossen eg ska klara å pugga alt detta te fredag, men det må vel gå på et vis?!? Lillian sitte i naborommet og e lika, om ikkje endå mær stressa.. så her e det dårlig med festligheter!
Sentralnervesystemet og muskelpugging...
Muskelmannen min som eg har fått av Kristian, nå komme nok alt te å gå bra;)

Forresten! Eg studere te 18. juni, men likavel kom siste utbetaling av lån og stipend i midten av mai! Når eg studere te langt ut i juni, så gi meg stipend og lån i juni og! Alle "juksestudentane" som går på sånne jallastudier (les: alle dei som e ferdig i mai, uforskamma tidlig, stort sett universitetsstudentar) treng kje få, men me som faktisk drive og svette øve pensumbøkene ennå burde fått syns eg! Grrrr!

Ingen kommentarer: