torsdag 22. mai 2008

Sånn i dessa eksamenstider...

Motivasjonen og tiltakslysten e nå på plass, så mangle me bare... konsentrasjonsevnen! Sånn ca i 6-tiå får eg dysleksi, klare kje konsentrera meg om det eg lese på, og bokstavane svømme foran auene.

I tillegg e eg lettare manisk-depressiv nå i eksamensperioden. Enten så e eg overbevist om at eg komme te å få E på alle eksamenane, eller så e eg lettare gira fordi eg endelig har lert meg ka putamen, nucleus caudatus og lobus flocculonodulus e for nåke... alt det har du forresten inni håve ditt! Med mindre du har nåke seriøst gale med motorikken!

Men med lunsj på godt brød med Karoline og kveldstur med Kristian i dag kan eg vel egentlig ikkje klaga på studenttilværelsen!

Smurf på lesesalen e og forresten digg! Anbefales, for lackerol kan fort gi nåken ekstra turar på do om du ikkje klare å styra deg;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Se lyst på deg Irene, hvis du får E på alt så står du ihvertfall! Men da må du si Lobus Flocculonodularis, hvis ikke blir det gæli ;)