onsdag 14. mai 2008

Fesjå på Osterøy (og andre koselige ting!)

Det e bloggtørke for tiå, skikkelig tørke. Og det e det i Bergen og, det e derfor det ikkje blir nåke blogging på meg. Her går det nemlig i sol og lesing! Det slår kje feil - omtrent kvart år, når eksamenslesingå begynne, komme solå fram og skinne for harda livet!

I vekedagane prøve eg å vær litt strukturerte - og klare det te tider (bortsett fra f eks i går når eg og Lilly hadde vaffelparty for oss sjøl...) Men i helgene e det kos frå ende te aen! Denna helgå innebar kvalitetstid i Sandviken på fredagen, CHRISC-løp, smoothie, grilling og møte på lørdagen, og på mandag va jammen meg eg og Kristian på teater. Me bur jo rett bortforbi teateret, så det va vel på tide! "En handelsreisendes død" kan anbefalas, veldig bra!

Nå tenke du kanskje at eg har glømt søndagen, men det har eg ikkje! Den får nemlig både overskriftå og et eget avsnitt! Ryktene gjekk om nåken nyskjerrige tanter og søskenbarn på Osterøy - der halve familien te Kristian bur. Så ette snart et halvt år va det på tide at eg sko visast fram for slektå... tid for fesjå! Det viste seg å bli ein herlige søndag! Masse god mat, ville søskenbarn, trampolina og vannkrig, kaka, og koselige tanter og onklar, og ikkje minst, koselige mormor! Eg har tru på meg sjøl og rekne med at det va eg som va årsaken te at så mangen i familien va samla for første gang på lenge;) Ein koselige, men utmattande dag! Det va ikje masse energi igjen te bursdagsselskapet te Ings om kvelden! Sjøl om nasty humor med fysio-jentene alltid e lika herlig!:D

Kristian og eg på tur oppe på Sandviksbatteriet fredagskvelden, deilig med kveldssol og utsikt!
CHRISC -løp ved Lille Lungegårdsvann ein deilig lørdag i mai! KRIK samla inn 50 000 !

Ingen kommentarer: