mandag 14. april 2008

Påsketur til Valencia


Det beynne å bli ei stund siden påsken nå, men her komme likavel nåken glimt frå siste del av påskeferien min. Familien Høyvik + Kristian drog nemlig te Valencia frå skjærtorsdag te 1. påsledag. Ein kjempekoselig tur med sol, varme, haiar, dårlig fancy mat, bra kebab, ein nydelige by, skrik og skrål i kjerkå - Kristian har vel funne ut at familien Høyvik ikkje går ubemerka rundt.., monopol på flyet, eg fekk snakka masse spansk, trasking gatelangs, ein tur der e ikkje brukte et rødt øre... Veldig fin miniferie med heile familien samla for eing gongs skyld:) Men bilder seie som kjent meir enn tusen ord, så her følge nåken glimt frå turen:

Kristian, Jarle og eg spelte monopol på flyet te og frå Valencia. Det endte med ein knusande seier te meg!! Kristian havna to goner på Slottsplassen der eg hadde hus, og så hoteller, mens Jarle fekk den same skjebnen på Ullevål Hageby... Synd det guttar! xD
Pappa og Synnnøve følge med på spelingåMamma og pappa va her i november og forelska seg i byen, og nå ville dei ta med oss te byenScience city (La ciudad de las ciencias) ; interaktivt museum og akvarium - heilt fantastiske bygninar!Kristian og pappa måle krefter inne på "museumet"Mange flotte fiskar inne i akvariet, bortsett frå månefisken. Det e den stygaste fisken eg nåken gong har sett!
Synnøve:)
Mamma:)Haiane svømte øve oss i ein svær tunell, eller "los sharkos" som me kalte dei, spanglishen blei populær innad i gjengen... Jarle og Kristian forelska seg heilt i sjøkuå, og va nesten umulige å få derifrå! "Sjå! Den ser så gla ut, den smile te meg!"...
Me gjekk tur på strandå om kveldenBesøk på ein fancy restaurant førte te et besøk på McDonalds ittepå, maten smakte heilt OK, ingen blei mette, og servicen va elendig!Me tar bussen inn te sentrum igjen. Stappfullt!Me går rundt i gamlebyen og kikke:)Oppe i et høgt kjerketårn, kjempefin utsikt øve byen!Mine kjære søsken Synnøve og Jarle:)Kristian sto nederst i trappå og smile uskyldigt med kameraet klar. Lite visste eg om at pappa sto rundt svingen klar te å skremma vetet av meg. Og det klarte han og! Eg hylte høgt i kjent stil (klikke du på bildet ser du mitt skremta, og pappa sitt fornøyda ansiktsuttrykk..) Me fekk ein del blikk når me kom ut i kjerkå igjen...Det va varmt! Her nytes ein cola i skyggen:)
Me va på et svært matmarked. Her solgt dei alt mulig, bla kaniner...
Her e beviset! Temperaturen va brukbar den:DKristian måtte sitta i bagasjerommet på vei te flyplassen. Sånn behandle me folk som e me oss på tur...

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulere me krollane dine! :D
gler mej til å få sjå dei å dej live!! ;)