tirsdag 8. april 2008

Praksis

Nå e det snart ein måned siden eg va i Bergen sist, og eg kjenne at eg savne byen og folkå! Spesielt nå som solå skinne frå skyfri himmel ute hadde vore digg å vore der!

Grunnen te at eg e hima for tiå e at eg e i praksis (om du ikkje hadde fått med deg det;) Eg holde stort sett te på Vindafjord Fysikalske Institutt, men e og litt med kommunefysioterapeuten. På forhånd grua eg meg litt, men det va det jo ingen grunn te! Praksis e kjempekjekt! Fysioterapeutane eg e med e veldig kjekke, og pasientane e positive, så eg stortrives:) Detta va i utgangspunktet observasjonspraksis, men eg e blitt satt te å trena pasientar, massera, undersøka, nappa ut nåler, laga treningsoppleg, montera garderobeskaper og endå litt te! Til tider utfordrande, men veldig kjekt! Eg lere masse!:) På torsdag ska eg få vær me på kurs, eg glede meg!

I helgå kom Kristian på besøk, endelig! Kjekt å vær i praksis, men ikkje kjekt å vær så lenge vekke frå han, så savnet har te tider vore stort! På søndagen va me på tur på Høyvikfjellet. Veret va klart og fint, så me såg både te Bokn, Haugesund, og Karmøy!

Kristian og Jarle på toppen av varden

Hoppebilder e alltid stas;)
Kaffi og sjokolade! Mmmm:)

3 kommentarer:

Christine=) sa...

Konge å hørra at du har d bra Irene=) Når du kjeme te BErgen igjen så må me treffast...d bjunne å bli alt for lenge siden nå:S
Lykke te me siste innspurten i praksis....:) klemklem...

fru Jørgensen sa...

Takk for det! Glede meg te å komma tebake te Bergen, sjøl om eg kose meg her hima!

Lillian sa...

Godt å hørra at du trivest i praksis altså, og tur såg voldsomt kosligt ut! Nyt finveret i tysvær for oss, så ska me nyta finveret i bergen for deg:)

...og forresten så må ein jo barra digga huå te far høyvik;)

Klemmings