mandag 2. mai 2011

Roadtrip te Bergen med farmor!

For ein måned siden hadde me kjempekoselig kaffibesøk av mormor og morfar, tante Turid og onkel Dag og mamma og pappa. Denna gongen va det farmor sin tur! Me sko gjerna hatt farfar der og. Heile vinteren har eg dreve og lokka og lurt for å få na farmor te Bergen, og denna helgå måtte eg kjøra opp for å få vinterdekk på bilen, og med transporten klar og fine værmeldingar va det ikkje så mange unnskyldningar igjen!



Praten gjekk som ein foss i bilen både opp og ned, og i Bergen har me drukke kaffi, gått tur, åte is, tatt Fløybann sammen med ein busslast spanjolar, vore på bondens marked på Bryggen te farmors store fornøyelse, overtalt farmor te å eta kinamat, vore på Bildøy og besøkt Synnøve, kikt på livet i Bergen sentrum og ikkje minst rangla. Rett og slett storkost oss!


Årets første is på bryggen! Perfekt isvær!


Me viste fram Fløyen ette ein herlig tur i lag med alle spanjolane på fløybanen;)

Kaffi og nyinnplukka kvitveis!

Kos og mos i Bergen by!


Lillesøs

Kaffi og nordlanskaker (fra Hardanger hehe)
i strålande søndagsvær på Bildøy!
Men turen e lang! Eg e glad eg hadde selskap halve turen, og ikkje minst, eg e glad for at eg flyr i helgene og ikkje kjøre Stavanger-Bergen kvar helg, det e 5 lange timar!

Ingen kommentarer: