torsdag 14. april 2011

Detta har eg gått glipp av i 2mnd!

Smell! I 2 mnd har eg budd 3 minuttars gange frå et nydelig
turområde! Eg som trudde det bare va hus og butikkar rundt meg! 

Den sista vekå har eg vore så utruligt trøtte, hatt null energi og har sove kvar ettermiddag. I går bytta eg ut middagskvilen med ein gåtur. I det eg kom over ein bakketopp i enden av byggefeltet trudde eg at eg kom opp te veien som går mot motorveien, men der tok eg feil! I det eg komme over toppen e der et fint lite vatn med skog og tursti rundt! Fuglakvitter, svaner, ender og ettermiddassol. Reine idyllen! Eg e framdeles trøtte, men det va kjekt å oppdaga at eg har turområde rett i nærheten!

Nesten som å vær hima i Bergen detta, vatnet minne faktisk litt om vatnet og turområdet rett bak leiligheten!

1 kommentar:

Maria sa...

Herligt med sånne idylliske plassar i nærheten :-)