onsdag 16. februar 2011

Gårsdagens kupp!

Legg merke te dei blå og rosa elefantane som pryde skjermen. 
Det e detaljene som telle...

Taklampå på hybelen lyse VELDIG svakt, så det går nesten ikkje an å lesa her inne på kveldstid (og ka eller ska eg gjera her...ute blåse det og e ufyselig kaldt!).Turen te IKEA midt i rushtiå frista lite, og på den lokale lampebutikken fantes der stort sett dyre kamper som ikkje passa te min smak. Men på vei him fra jobb i går kjørte og forbi NMS sin gjenbruksbutikk. Lampå blei min for den nette sum av 20 kr, og lyse opp hybelen (og tilværelsen) min! Ett kupp seie bare eg!

Forresten - poeng te Stavanger i dag! Ting blir bedre! (Til og med dusjen, eg har oppdaga at platene (?) som ska imitera stein (?) har gull-glitter i seg så då blir det jo nesten litt glamorøst!)

Ingen kommentarer: