fredag 24. desember 2010

God jul - endelig!

Nå e julaftå her, og endelig kan eg og ta ferie! Å jobba på julaftå e egentlig ganske koselig, og ei eksamensfri adventstid med masse kos og kvalitetstid veie så definitivt opp for lang julaferie!

Klisjeen gjelde i år som i fjor; eg bryr meg ikkje lenger om presangane.

Det som som e viktig for meg e å få bety nåke for pasientar. "Eg føle meg trygg når du hjelpe meg!", å hørra sånt i fra pasientar som går gjennom tøffe ting varmer.
Det som e viktig for meg e at eg i dag kjøre himøve i lag med mannen i mitt liv, på vei te julafeiring med verdens beste familie, og nyttårsfeiring med mine fantastiske svigerforeldre.
Det som e viktig for meg e at me i dag feire at Jesus Kristus ble født og blei menneske for at han sko bli min (og alle andre som vil ta i mot) sin Frelsar!


God jul!

Ingen kommentarer: