søndag 7. november 2010

Då mannen skulle stelle heime!

Lørdag sko kånå i huset på jobb og Kristian sko vær hima heile dagen. Før eg drog på jobb skreiv eg huskelista for ka me sko gjera om ettermiddagen, bla. kasta eletrisk avfall. Når eg kom him va kroken bak kommoden tom og Kristian va både fornøyd og ein smule stolt - han hadde vore litt framsynt og gjort litt av det eg hadde tenkt å gjer om ettermiddagen. Uheldigvis for meg (og han...) hadde eg visst ikkje spesifisert godt nok ka som e avfall,  for det va nemlig ikkje bare avfallet som va forsvunnet, nå e nemlig minianlegget mitt historie! (Han hevde sin uskyld men kan det vær hevn for at ein del av hans ting har blitt forkasta i det sista? Eg bare spør..)



I dag har me hatt koselig besøk av Randi og Tor Jørgen, det e første gang ette me kom skikkelig i orden, så i dag har me hatt skikkelig søndagsmiddag med dessert og kaffi ittepå i kaffislabberas-koppane våre;) Me har fått vist fram bryllupsbilder og har fått nye blmsterdekorasjonar på bordet (takk!). Stos stas!

1 kommentar:

Maria sa...

Hehe, av ein eller aen grunn kom eg på ein Bjørn Eidsvåg sang når eg leste detta innlegget. "Eg e bare ein mann, som jørr så godt han kan..." ;-)