søndag 31. oktober 2010

Skattar fra loppis!

Loppis på ein lørdag e kjekt! Me va nede på loppemarkedet te Hellen skulekorps i går og fant nåken skattar!

 Et lite fat (i sølvplett?) gjere seg nå som pynt på ståvebordet vårt!

Nostalgi fra bedehusland! Vinterhagen har fått ny bildekunst! 
Må repareres litt, men det e det verdt når ein får det for 50 kr. Når me kom him fant me ut at tilsvarande bilder i litt mindre str går for 650 kr på finn.no. Ikkje at prisen e det viktigaste, bildet e fint!

 Både Rustbøle og Undset e forfatterar eg har lest og likt tidligare, så eg glede meg te å setta i gang! I tillegg gjere dei seg fint i hylla/romdelaren me har i ståvå. 
(Kristian sitt "mannahjørna" kan skimtas i bakgrunnen, pc og streetart på veggene...)

Et kupp fra markedet me va på i Roma for ein måneds tid siden. Den har og fått sin plass i hylla i ståvå. Kjempefin!

---------------------------------------------------------
Ikkje lika billig va det å handla parkett.. men om nåken veker blir det parkett i vinterhagen, og det trur eg blir veldig fint! Greit å ha ein handy pappa som kan komma og hjelpa te!

---------------------------------------------------------

Forresten så e det 3 månedar siden me gifta oss i dag! Tiå flyr! Det har skjedd så masse siden det at det føles som ein evighet siden! Då e det kjekt å få bilder sånn at me kan mimra litt. Nå har me akurat fått fotografbildene (endelig, sko fått dei for lenge si egentlig), så nå ska me snart te å laga takkekort!

5 kommentarer:

Elise sa...

Glede meg te å sjå bildene fra forografen:)

Anna sa...

åå, så fine ting! likte spesielt godt klokkå:)

victoria sa...

Så gøy med loppefunn, fine ting du har fonne!!

Maria sa...

Så masse fint du har fått tak i! Eg o vil på loppis :-)
Gratulera med 3 mnd dagen i går!

fru Jørgensen sa...

Takk takk:) Både bilder, loppis og "jubileum" e kjekt!