fredag 30. juli 2010

Siste kveld som ugift!

Koselig vennefest med grilling og bål e ferdig, og det e litt rart at dagen endelig e her! Siden september har me planlagt og planlagt, og i mårå ska me endelig gifta oss! Eg glede meg te å dela dagen med min fantastiske familie og gode venner! Nå sitte eg på rommet mitt på Høyvik, sommarfuglane e der kje ennå, men dei komme nok! Har ein mistanke om at det ikkje blir all verdens med frokost eg får i meg i mårå..

p.s. send gjerna ei bønn opp for sol i mårå;)

3 kommentarer:

sindrerolv sa...

Lykke til med frokost og dagen! :D

HEge sa...

Jeg vet ikke hvordan været er hos dere idag, men her er det SOL:) Vi har toårsdag idag, men jeg skal tenke på deg/dere idag også;) Lykke til, og jeg gleder meg til å se bilder av dere:)

Hilsen Hege

Maria Kristine sa...

Va lite med blogging om kvelden, sengeaktivitetene som har tatt over? Hehe;)