onsdag 2. juni 2010

Ferdig med fysioterapiutdannelsen!


På fredag tømte eg skapet mitt, og eg må sei det va trist!

Siste eksamen e unnagjort! Både spennande og skummelt på ein gong med ei sånn eksamensform- me får ein ekte pasient! Det gjekk veldig bra, og nå har me fått resultatet fra bacholoroppgavå og, og den havne på biblioteket! Det e kjekt for der e det kun dei med A og B som havne...

Eg har med andre ord fått ferie, og det e nåke eg kan lika! For tiå går ferien med på å mala og fiksa litt i leiligheten te Kristian sånn at det ska vær klart te eg flytte inn i august!:)

4 kommentarer:

Johanne Pauline og Torgeir Hauge sa...

GRATULERER! Kjekt at det gikk bra med både oppgaven og eksamen. Du er jammen dyktig. Og så deilig med feeeerie!! Jeg har en stund igjen jeg :(

Treffes en dag??

Anna sa...

WOOHOOO!! Grattis:):)

fru Jørgensen sa...

Takk takk!

Me må finna på nåke ein dag, Johanne, det hadde vore kjekt!

Maria sa...

Gratulera med fullført studier å kjempe resultater! :-) Nyt ferie!