onsdag 5. mai 2010

Livet e ikkje heilt A4 lenger!

 Me har kjøpt oss bil! Snakkes aldri igjen Tide! Ahh det ska bli så godt! Eg e meget klar for å kjøra bil i stedet for å venta på bussen når Bergen vise seg fra si vanlige sia og det regne sideslengs!



Valget landa på ein lavagrå Audi a3 ambition 2007 modell og me e meget fornøyde! Me glede oss te å henta an og ta an i bruk (Og Kristian "glede" seg øve at eg e såpass ung at me må ha dyr forsikring hehe;)

Lykken øve å sleppa Tide e nok bare delvis og midlertidig, ryktene går om at det koste 45 kr timen å parkera på Haukeland, så frå hausten av blir det nok buss når eg ska på jobb/turnus. Eg e ikkje veldig interessert i å betala fleire hunder kr dagen i parkering...

Fest og glede!

4 kommentarer:

Anna sa...

NAIS! dåkke begynna å bli vaksne nå:) (trass i det der med forsikringe..)

dagens tips: hvis du ska parkera på haukeland så har di heilt sikkert måneds/uke-parkeringskort. litt billigare vil eg tru. det BØR di iallefall ha:)

Elise sa...

Gratulera med ny bil:) Så nå trenge eg ikkje henta dokke på bussen lenger når dokke komme him:)Lykke te med å kjøra i Bergen by;D

Maria sa...

Gratulera med bilen :-) såg flotte ut den!

Anonym sa...

Slitan med ny bil! =) Gleder meg veldig til bryllupet dekas :)
klem fra Ingvild =)