mandag 19. oktober 2009

Og med det raste taket ner i håve på meg!

Turnus/praksiskomiteen i akjson:


Og så va dagen altså komt! Praksisnr gjekk det bra med, eg fekk nemlig nr 10, og havne mest sannsynligvis i Bergen.

MEN!

Dei 10 vekene i praksis blir bare ein bagatell i forhold te dei 12 månedane i turnus. Og eg trakk nr 30 i turnustrekkingå, det e altså ingen kjangs i havet for at eg får vær i Bergen te neste år. Og det e kjipt. Veldig kjipt. Så i dag har eg ein veldig kjip dag, og eg og Kristian har et aldri så lite puslespill me ska setta i samen for neste år - helgependling?, ska begge flytta?, ka gjere me med jobben hans?, og leligheten? Det e mange spørsmål som svirre rundt, og svarå har me egentlig ikkje før i mars, det e nemlig då me får veta plassene og ska velga.

Har det gått "troll i ord"? Eg har jo spøka om at eg komme te å havna i Odda te neste år, og nå e plutselig det et reelt alternativ... Sykt kjipt å vær nygift og flytta fra kvarandre ette å ha budd i lag i 2 veker, sykt kjipt at Kristian har ein jobb som han ikkje bare kan ta med seg kor som helst.

Blåmandag, manic monday...

Jada, eg vett at det fins verre ting her i verden, barn som sulte i Afrika, flomofre i Asia, medstudentar som havne i Finmark. Men vett du ka? Det drite eg faktisk i akkurat nå.

2 kommentarer:

Karoline sa...

Det e lov å drite i barna i afrika på sånne daga..
kjære stakkars dej.. veldig kjipt med den plassen! men veit du ka, det ordna sej alltid på eit vis. det e nok ei meining med det. :)
klem

Maria sa...

Føle me deg Irene. Kjipe mnd å venta heilt t mars på å få mer svar. Ber for deg å Kristian, å håpe dåkkår finne ein go løsning t slutt :)