fredag 22. mai 2009

På tide med litt bilder fra 17. mai!

17. mai blei feira hima i Tysvær i år og. 16. mai hadde me bursdagsgrilling for Kristian med Jørgensens på besøk, kjempekoselig! Selve dagen starta med god frokost og 5 bunader + ein dress som sko på, ein smule kaos!

Toget va ein skuffande sak i år, i stedet for at korpset spelte opp med "Gammel Jegermarsj" blei det bare ropt "okei, då starte me!". Det e ikkje korps i Tysværvåg lengre, kritisk! Toget va absolutt ikkje det sama, og eg kjente at det kribla litt i fingrane og eg kunne godt tenkt meg å spelt igjen!

Høyvikjentene i bunad; lillessøs Synnøve, mamma Elise og eg
Toget har snudd, og i speidaren si flaggborg e familien godt representert! Fremst te venstre bære søskenbarn Gunnar flagg, i midten bære søskenbarn Lars Joar hoedflagget, og te høyre går broder Jarle med flagg. I rekkene bak kan søskenbarn Katrine og Håkon skimtas;)
Jarle:)
I barnehagen sine rekker fant me onkel Odde og Sunniva, Tante Linda Silje og Samuel kom ikkje med på bildet..
Stor stas og høytidelig overrekking av Tysværfanå som har komt tilbake ette å ha vore sjå utflytta tysværbuar i Amerika siden 1927.
Eg og Jarle:)
Den flotte pappen min holdt årets 17. maitale, derfor eg tok turen him i stedet for å feira i Bergen.
Farfar og Samuel
Ingen forskjell på liten og stor.... begge lika opptatt av kaka og is...

Uææææ! Kristian prøve å stjela isen min!
BroderenMe feire bursdag hos farmor og farfar med heile to bursdagsbarn! Her e mamma og tante Linda Silje:)
Sunniva, ein av familiens tri små sjarmtroll:)

Dagens to bursdagsbarn; farmor og Kristian
76 og 27 - gjett kim som fylla ka!
Sunniva og "onkel Teinar"

Finfin nasjonaldags- og bursdagsfeiring, det e godt å vær hima!

1 kommentar:

Maria sa...

Koselige bilder :) såg ut så dåkkår hadde ein fin 17. mai feiring! Va kjekt å se deg igjen :)