torsdag 8. januar 2009

Vel framme!

Me ankom Dar es Salaam seint lordag kveld. Reisa va lang, men gjekk problemfritt. Baade bagasjen og me kom fram paa forste forsok! Mitt forste inntrykk av Afrika va litt skummelt, for i morket saag stroket me bur i litt skummelt ut, men i dagslys blei alt bedre!

Denne forste veka ska me var paa kurs hos Institute of Social Work. Det e baade spennande, og til tider kjedelig. Mye venting (me har smakt paa African time!!!!) mye nyttig og interessant undervisning men og naake eg kunne spart meg for.

Alle her e kjempevennlige og hilse og smile (og glor). Det e ikkje saa mange mzungos her, saa det e litt spennande aa sjaa paa oss! Men det e og litt befriande, for me kan gjera dumme ting, me e jo bare mzungos...

Studentane paa Institute of Social Work har tatt godt i mot oss, og bla. vist oss kossen me ska ta dei lokale bussane - dalla dalla! Det e kjempegoy, og naa farte me rundt paa egenhaand i stappfulle minibussar som kjore vilt og gale med masse liv og braak. Herlig maate aa bli kjent med lokal kultur paa! (te dokke som e litt bekymra for at eg tar dalla dalla aleina, me gaar alltid sammen;)

I gaar va me paa et fantastisk hotell (type luksus) og bada, deilig aa ligga med bassengkanten med utsikt over og vind fra havet! Eg fekk smaka at sola her e sterk, blei litt brent, men det e vekke i dag. Sterke kontraster fraa dei me ser paa gata.

Maten her e litt varierande, men risen her og chapati, lokale pannekaker, e knallgode. Og annanasen e fantastisk! I forgaars va me og aat knallfin middag for 60 kr, saa det e ganske billig her! Vanligvis betale me mellom 20 og 30 kr for et maaltid! (folte meg forresten ganske rik naar eg tok ut 300 000 i minibanken!) Magen e fremdeles fin, men for eller siden komme eg vel te aa eta naake eg ikkje tole;)

Gatene her e ganske fredelige, men i dag opplevde eg og Ingrid naake skummelt! Plutselig kom det masse menn springande nedove gata me va i. Alle brolte og horrtes hissige ut, og ein av dei sprang med ei svaer kniv foran seg. Ein mann som sto paa sida av oss forklarte oss at dei jaga ein tjuv, og antagelig kom te aa drepa han paa flekken. Ekkelt aa vaer vitne te, og ein stor kontrast te badedagen vaar paa luksushotell i gaar. Baade eg og Ingrid gjekk med ein ekkel folelse i magen ettepaa.

Beklage at detta blei saa langt, eg gidde aldri aa lesa andre sine laaaange reisebrev, men intrykkaa e mange! Afrika e omtrent som eg hadde forestilt meg; fargerikt med masse liv og leven, stovete veier og frodig natur, vennlige og smilande folk og store kontraster.

Me har det fint sjol om me konstant e klissete av ein blanding av svette, stov, solkrem, antibac og myggmiddel...


(Lordag reise eg og Ingrid videre te Haydom, vett ikkje kor god internettilgangen e der.)

6 kommentarer:

Vegard Tjørhom sa...

Jambo Mzungu! Habari yako?

*sukk*

Eg saaaavne Afrika. Og du får meg te å savna Afrika endå meir...

Chapati...mmmmmmm...

Kos deg masse! Eg lese på fransk i Oslo med tanke på neste afrikatur :) Då ska eg jabba i vei på fransk!

Tanzania ni nzuri sana. Så ta å nyt det...!

fru Jørgensen sa...

Sijambo! Nzuri! Na wewe ye? (kan eg sei det saann?)

Kjekt du kommentere Vegard! Eg kjenne detta blir bedre og bedre for kvar dag, og eg har ikkje vore her ei veka eing gong!

Og te alle dokke andre (om eg kjenne dokke godt eller bare litt) kjekt om dokke legge igjen kommentar! Ekstra kjekt naa som eg e saa langt hjemmefra og savne alle kjente litt (og Kristian masse..)

Anonym sa...

Hei og hå! Så kjekt å lesa at du klare deg fint så lång;) Regnte ause ner i Bergen i dag, så eg og vicy har verkeligt benytta dagen te å kosa oss litt ekstra inne. Fjøsangerveien savne deg vettu:)
Glede meg te å hørra koss det går ittekvart.

og hvis du lurte, har dragen det alle tiders!;)

Goklem te jentå i bushen, frå fjøsangerveien 20!

Christine=) sa...

Heisann =)=)

Kjekt å hørra at du e kommen godt fram og at du har d bra=)=)
Har venta på innlegge! Eg vil bare ønska deg lykke te videre der nere, tene masse på deg!!

Goe klem fra Christine!!

Solveig sa...

Så godt å hørra at ting går bra:) Magen holde seg nok fine den og ska du se!!

Kos deg masse videre, her e det bare kaldt og surt...

Stor klem;)

Anonym sa...

Kjekt å lese om opplevingane dine frå Afrika!