fredag 14. mars 2008

Påskeferie!

Siste skuledag på lenge e ferdig, journalen frå pasientdagen e levert, solå skinne og Bergen vise seg frå si beste sia. Rommet mitt e rydda og vaska, for nå e det leeenge te eg komme tebake te Bergen igjen. Nå e nemlig endelig påskeferien her, og ettepå ska eg vær i praksis hima i 3 veker.

Det ska bli godt å vær hima ei stund siden påskeferien nok blir litt hektisk, med både bryllup, ski, og tur til Valencia med Kristian og familien. Ikkje at eg klage, for påsken komme nok te å bli knallkjekke!

Det e ein viss fare for at det komme te å bli litt bloggtørke den neste måneden siden internett hima e heilt krise-tregt, men eg komme sterkt tebake i slutten av april!

Oppfordre forresten alle som befinne seg i rimelig avstand te å komma på G19 i Aksdalkjerkå 1. påskedag, det blir så bra!

Til slutt gjenstår det bare å ønska alle
GOD PÅSKE! Kos dokke og et masse freia påskeegg:)

2 kommentarer:

Solveig sa...

Å Irene d blir trist i Bergen uten deg i 3 veker.. Men du må ha ein kanon påske så snakkas m på G19 ja:) Å viss du sånn tilfeldigvis e på Karmøy i påsken (noen eg tvile strekt på) må du gi ein lyd!!

Karine Hjortaas sa...

God påske, Irene!